Možná jste si už všimli, že přes léto se na pultech obchodů něco změnilo. Nenajdete zde totiž oblíbená dětská Kinder vajíčka. A nejen to – z prodeje byly na čas staženy i pralinky Ferrero Rocher nebo Mon Chéri. Nemusíte se však bát, má to své pádné vysvětlení.
Během letních měsíců si děti nebudou moci pochutnat na jedné z nejoblíbenějších sladkostí vůbec – Kinder vajíčku. To bylo totiž na začátku letních prázdnin staženo z prodeje. Firma pro to má ale logické odůvodnění. Kvůli vysokým letním teplotám se čokoláda v letních měsících nedodává. Poškodilo by to její kvalitu.
Místo klasických Kinder vajíček můžete ale dětem udělat radost vajíčkem Kinder Joy. Jde o podobný produkt, jen v trošku jiném provedení. Těm nejmenším ale určitě také vykouzlí úsměv na tváři.
Na kvalitu dbá i Ferrero Rocher. Ani na těchto pralinkách s lískovým oříškem uvnitř si v létě nepochutnáte. To platí i pro Mon Chéri, které zákazníci milují především pro jejich lahodnou třešňovou chuť.
Na jednu stranu jde vidět, že značce Ferrero, která vlastní všechny zmiňované výrobky, skutečně záleží na kvalitě. Na druhou stranu, jak moc je pro ni výhodné pozastavit v létě prodej nejoblíbenějších čokoládových kousků?
Tyto výrobky mají velmi vysoké tržby. Konkrétně Kinder vajíčko je tu s námi od roku 1974, a od té doby se jej prodalo neskutečných 30 miliard kusů. A Ferrero Rocher se vydává podobným směrem.
Společnost Ferrero zaměstnává v různých zemích po celém světě více než 41 000 pracovníků a provozuje 31 výrobních závodů. Na trh dodává množství ikonických značek, které milují celé generace spotřebitelů a jsou prodávané ve více než 170 zemích, včetně pochoutek Nutella, Kinder, pralinek Ferrero Rocher, Raffaello a dražé Tic Tac.