Nová Coca-Cola Zero čelí kritice fanoušků – schytal ji nový vzhled i chuť nealkoholického nápoje. Značka se proto rozhodla oboje opět upravit. Cílem společnosti je více navázat na podobu tradiční Coca-Coly.
Dietní verze oblíbeného nápoje Coca-Cola čelí kritice ze strany fanoušků nejen na sociálních sítích. Změna měla přinést více chuti, ačkoli se jedná o variantu Coke Zero. Nápoj neobsahuje cukr, společnost by přesto chtěla nabídnout chuť co nejvíce podobnu klasické kolové limonádě.
„Uvědomujeme si, že chutě a preference se neustále vyvíjejí, a proto se soustředíme na neustálé zlepšování, abychom fanouškům nabídli tu nejchutnější Coca-Colu, jakou chtějí – s nulovým obsahem cukru a kalorií – nabízenou v nejikoničtějším balení a podpořenou dosud nejkreativnějším marketingem zaměřeným na spotřebitele,“ uvedl v tiskové zprávě Rafael Prandini, který je vedoucím kategorie Coca-Cola TM.
Kampaň, která dává zákazníkům na výběr, běží také v České republice a má za úkol sběr názorů fanoušků a příznivců nápoje Coca-Cola Zero Sugar. „Podstata kampaně spočívá v tom, že zákazníci sami budou moct jednoduchým způsobem rozhodnout, zda je pro ně nová Coca-Cola Zero Sugar tím nejlepším Coca-Cola nápojem vůbec,“ sdělila Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola ČR/SK.
„V Praze, Brně a Bratislavě jsou u vybraných obchodních center interaktivní prodejní automaty, které svým způsobem upozorní a představí novinku Coca-Cola Zero Sugar a dají lidem na výběr, zda upřednostní klasickou variantu Coca-Cola, nebo novou Coca-Cola Zero Sugar. Záleží jen na nich, co zvolí. Pokud to bude Coca-Cola Zero a budou mít štěstí, mohou se navíc v řadě případů těšit i na milé bonusové překvapení,“ upřesnila.
Ačkoli nový produkt získává kritiku, společnost čelí i vítané pozornosti ze strany potenciálních zákazníků. To je důvodem, proč se spekuluje o tom, zda se nejedná o promyšlený marketingový tah. Ten by mohl navazovat na letošní úspěch konkurenční Pepsi.
Společnost PepsiCo letos srší optimismem – zisk společnost výrazně vzrostl už v prvním čtvrtletí roku. Každý z oblíbených kolových nápojů je mírně odlišné chutí, každý značka má svou základnu věrných fanoušků.
V internetových obchodech se dá koupit i oblečení a doplňky oblíbeného výrobce nápojů.