Cukrová vata a káva? To je nový letní hit! Víte, kdo ho vymyslel?

Cukrová vata na vršek kávy? Canva

Jak už jsme vás informovali, Nespresso a italská blogerka Chiara Ferragni v rámci spolupráce vytvořili speciální edici, která zahrnuje cestovní a skleněný hrnek, šlehač mléka a kávovar. Kromě toho slavná podnikatelka svým fanouškům poradila i ledové kokosové espresso, na které vám právě přinášíme recept. A nejen ten, máme pro vás totiž unikátní soutěž!

Přečtěte si také

Česká pošta a DPD spojují síly: Balík z DPDčka vyzvednete nově i na poště

Jak tedy ledovou kávu podle Chiary Ferregni připravit?

Ingredience:

  • světle růžová cukrová vata
  • 40 ml kávy (nejlépe Freddo Intenso)
  • 5 kostek ledu
  • 100 ml kokosového mléka
  • 1 čajová lžička růžového cukru

Jak na to?

  1. Na dno sklenice nasypte růžový cukr.
  2. Zalijte ho kokosovým mlékem a zamíchejte.
  3. Přidejte 3 kostky ledu.
  4. Připravte 40 ml kávy.
  5. Do šejkru dejte 2 kostky ledu a kávu přes ně nalijte. Protřepejte.
  6. Vlijte obsah šejkru do sklenice.
  7. Na vršek posaďte cukrovou vatu.
Na vršek kávy Chiara doporučuje cukrovou vatu. Canva

Vyhrajte cestovní hrnek z limitované edice!

O výrobky, které vznikly v rámci spolupráce blogerky a Nesspreso, byl velký zájem. My jsme pro vás ovšem hrnek sehnali! Vyhrajte ho v naší soutěži na Instagramu.

Byli jsme se podívat v dočasné kavárně

Dočasná kavárna, která vznikla jako doprovodný program ke spolupráci Nespressa a Chiary, se nachází na Piazza del Carmine v Miláně. Bude tam už jen do 18. července 2021, nicméně v různých zemích se budou vždy na určitý čas objevovat další. Například tento týden byla slavnostně otevřena v řeckých Athénách.

Kdo je Chiara Ferragni?

Narodila se 7. května 1987 v Itálii a roku 2009 s tehdejším přítelem Riccardem Pozzolim založila blog The Blonde Salad. Nejspíš ani jeden z nich tenkrát netušil, jakého úspěchu Chiara dosáhne. Už o dva roky později patřila mezi největší světové hvězdy v oblasti módy a sbírala jedno ocenění za druhým. Svou práci i soukromý život sdílí s více než 24 miliony uživatelů Instagramu.

Na přehlídky ji jako VIP hosta i modelku zvaly a dodnes zvou největší světové módní značky. V roce 2015 byla časopisem Forbes zařazena do uznávané rubriky 30 pod 30. V září 2017 se umístila na prvním místě v žebříčku tohoto časopisu Top Fashion Influencers. A takto bychom mohli ve výčtu úspěchů pokračovat.