Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Zalando a About You se spojí. Co se změní pro zákazníky?

Kittyfly / Shutterstock.com

V oblasti módy jsou Zalando a About You považováni za největší konkurenty na tuzemském trhu. Nyní se ale obě značky spojí, německé Zalando plánuje About You koupit. Za akcii nabízí 6,5 eura.

Přečtěte si také

Bělejší a dezinfekčně čisté prádlo? Přidejte do praní aspirin nebo ústní vodu

Módní e-shopy Zalando a About You vstoupily na český trh v přibližně stejnou dobu v roce 2018. Tehdy spolu sváděly velký konkurenční boj, který vedl k obrovským slevám. Ty dosahovaly i 70 % na veškeré zboží. Zalando si ale zákazníci oblíbili víc. Aktuálně má více než 50 milionů zákazníků, oproti tomu About You jen něco přes 12 milionů. Nyní se Zalando rozhodlo pojmout About You za vlastní a koupit většinu akcií společnosti.

T. Schneider / Shutterstock.com

Zalando koupí About You

Společnost Zalando zaplatí za nákup akcií společnosti About You dohromady 1,1 miliardy eur (27,6 miliard korun). S nabídkou 6,5 eura za akcii souhlasili akcionáři About You, společnost Otto a také investiční firma pod kontrolou společnosti Heartland A/S, které vlastní asi 73 procenta základního kapitálu společnosti About You. Obě společnosti již podepsaly smlouvu. „Tři zakladatelé a členové správní rady společnosti ABOUT YOU Sebastian Betz, Tarek Müller a Hannes Wiese se zavázali přijmout nabídku a pokračovat ve své úspěšné práci ve svých současných rolích,píše se v oficiální zprávě Zalanda.

Pro zákazníky by mělo vše zůstat při starém

About You má oproti Zalandu zejména mladší zákazníky, marketingový tým společnosti se totiž hojně zaměřuje na propagaci skrze influencery, kteří na sociálních sítích poskytují slevové kódy. Zalando tak může díky koupi společnosti About You zaujmout i mladší zákazníky a ovládnout tak větší část trhu.

To, že se tyto dvě společnosti spojí, by pro zákazníky nemělo znamenat nic, na co by doposud nebyli zvyklí. Oba e-shopy budou i nadále fungovat samostatně a pravděpodobně budou mít stejnou nabídku jako doposud. Hlavním cílem společnosti bude zákazníkům i obchodním partnerům i nadále poskytovat co možná nejlepší služby.

Zdroj: Kupi.cz