Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Srdíčka jsou zpátky! Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, Rossmann spustil projekt Kde srdce pomáhá

Lidl

Již po čtrnácté odstartovala v prodejnách Lidl ve spolupráci s organizací Život dětem populární sbírka Srdce dětem. Ve všech prodejnách lze až do poloviny listopadu zakoupit samolepky a podpořit tak nelehké osudy rodin pečujících o nemocné děti. Charitativní projekty spustily v listopadu i další řetězce. Jakými způsoby je možné letos přispět a komu peníze půjdou?

Přečtěte si také

Jak vyzrát na statickou elektřinu? Vypořádá se s ní jednoduchý trik s ramínkem i sprej za pár korun

Jak se zapojit do sbírky Srdce dětem?

Akce probíhá od 4. do 17. listopadu 2024. Stejně jako každý rok je možné si u pokladny jakékoliv prodejny Lidl zakoupit srdíčkovou samolepku za minimální částku 30 Kč, a tu potom nalepit do velkého srdce ve výloze prodejny.

Přispět je možné i při platbě na samoobslužných pokladnách, darovaná částka ve zvolené výši se vám přičte k nákupu, o samolepku si pak řeknete na pokladně.

„Při platbě u samoobslužných pokladen se na monitoru objeví nabídka, zda chce zákazník přispět (a jakou částkou). Po zvolení varianty se částka přičte k nákupu. Pokud chce zákazník samolepku, může se s účtenkou zastavit u klasické pokladny a naše zaměstnankyně/nec mu samolepku vydá,“ přiblížila pro Kupi tisková mluvčí Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.

  • Tip: Po skončení sbírky v prodejnách je nově možné se zapojit i prostřednictvím mobilní aplikace Lidl Plus – za každé virtuální srdce poslané dětem přes aplikaci od 18. listopadu do 13. prosince přispěje Lidl 1 Kč.
Lidl

I malý příspěvek se počítá

Získané finanční prostředky potom putují na konto neziskové organizace Život dětem, o.p.s., která je přerozdělí mezi rodiny s nemocnými dětmi trpícími vážnými diagnózami, jako jsou dětská mozková obrna, onkologická onemocnění, cystická fibróza, nemoc motýlích křídel (EB) či spinální svalová atrofie a dystrofie

V roce 2023 se například podařilo společnosti Lidl spolu se zákazníky a zaměstnanci darovat 41 milionů korun. Nemocné děti a způsoby, jakým jim peníze v daném regionu v minulosti již pomohly, si mohou zákazníci připomenout díky plakátům umístěným vedle srdíčkových tabel v prodejnách.

„Chci srdečně poděkovat všem, kteří se do sbírky zapojí — vaše štědrost a odhodlání skutečně mění životy dětí. Sbírka již čtrnáct let přispívá k lepšímu životu těch, kteří to nejvíce potřebují, a věřím, že letos opět společně darujeme krásnou částku,“ uvedl pro Kupi generální ředitel společnosti Lidl Česká republika Tomasz Kuzma.

Srdíčka pomáhají i v drogeriích Rossmann

Souběžně nyní probíhá až do 19. 11. 2024 také další vlna charitativního projektu Kde srdce pomáhá, který tradičně bere pod svá křídla síť drogerií Rossmann. Tento rok podpoří tři projekty, mezi které rozdělí částku 1 milion korun. O tom, který příběh získá nejvyšší finanční příspěvek, rozhodují sami zákazníci. V mobilní aplikaci Rossmann Club je možné hlasovat prostřednictvím nevyužitých věrnostních bodů z nákupů. Každý bod znamená jeden hlas, ty lze věnovat v libovolném počtu kterémukoliv z projektů.

Letos přerozdělené peníze pomohou nakoupit ošetřovací materiál pro rodinu a kamarády malého Lukáška, který trpí nemocí motýlích křídel, dále přispějí ke zkvalitnění života maminky s malým Vojtíškem trpícím mimo jiné dětským autismem, nebo podpoří provoz Linky bezpečí, aby mohla i nadále poskytovat rychlou a bezplatnou pomoc dětem a dospívajícím.

Iren_Geo / Shutterstock.com

S Albertem nově proměníte kredity v dobrý skutek

Finančně podpořit dobročinné projekty zaměřené na rozvoj dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí a dětských domovů pak můžete také díky novince, kterou od listopadu spustil řetězec v aplikaci Můj Albert. V té přibyla možnost darovat libovolný počet nasbíraných kreditů z nákupů vybraným projektům Nadačního fondu Albert, který svými finančními prostředky podporuje děti ze znevýhodněného prostředí již více než 15 let. Teď však mohou pomáhat i sami zákazníci.

„Nyní jsme vymysleli způsob, jak poskytnout zákazníkům možnost, jak snadno a rychle pomoci přímo nákupem. Nově tak mohou v naší aplikaci přispět nasbíranými kredity na konkrétní projekty, které podporuje náš nadační fond. Každé pomoci si velmi vážíme a děkujeme za ni,“ sdělil pro Kupi Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Jak na to? V aplikaci v sekci Peněženka najdou uživatelé vedle možnosti převodu kreditů na kartu a slevu z nákupu také volbu jejich darování.

Zdroje: Kupi