Zásilkovna vstupuje do podvědomí lidí nejen jako jeden z předních přepravců, ale také jako lovebrand s vlastním červeným merchem. V rámci svého zásilkovňáckého e-shopu nabízí ikonickou flešku ve tvaru dodávky, zábavnou hru inspirovanou populární postřehovkou, praktickou outdoorovou výbavu a mnoho dalšího. Co všechno si můžete jako fanoušci této firmy koupit a jaké novinky brzo přibydou do sortimentu?
Vlastní e-shop plný červených vychytávek a praktických nezbytností na cesty, do kanceláře i pro zábavu představila Zásilkovna již před dvěma roky. „Lidé se nás často ptali, kde si mohou pořídit naše červené obrandované produkty. Největší poptávka byla po velkých taškách na přenos zásilek či po originálním flash disku ve tvaru dodávky. Rozhodli jsme jim přání splnit a nabídli cestu, jak tyto produkty snadno pořídit,” popsala pro Kupi Tereza Kotková, PR manažerka Zásilkovny.
Dnes se původní nabídka e-shopu rozrostla na několik desítek nejrůznějších položek. Od zápisníků přes nafukovací plážová lehátka a pláštěnky až po termohrnky nebo kovové panáky na krk pro dospělé. V nabídce samozřejmě najdete i několik bestsellerů, o které je mezi fanoušky největší zájem.
„Nejoblíbenější jsou celoročně USB flash disky (hlavně s otočným krytem a dodávka). Mezi externími objednavateli jsou dále velmi oblíbené bloky ‚paleta' a propisky. Mimo kancelářské předměty můžeme zmínit naše outdoorové láhve, slamáky a šálky na kávu,” prozradila nám Kotková a dodala, že velmi populární jsou i originální deskové hry na míru dělané ve spolupráci s MiduGames.
Zahrát si tak s dětmi i přáteli můžete například hru Kurýrova cesta, ve které bude vaším úkolem co nejrychleji na hracím plánu rozvézt své zásilky. Nebo prověřte své reakce a ve hře Postřeh najděte na kulatých kartičkách co nejrychleji stejné symboly.
A na jaké novinky se mohou zákazníci ještě těšit? V nejbližší době například na kolekci vlastního oblečení, které doplní stávající nabídku spodního prádla.
„Aktuálně plánujeme vydat například kolekci červeného unisex oblečení k příležitosti běžící kampaně ‚Moje srdcovka', kterou jsme spustili letos v březnu a jedná se o klíčovou linku naší celoroční komunikace. Půjde o úplně první kolekci oblečení, kterou budeme veřejně prodávat,” nastínila pro Kupi budoucí plány firmy Kotková.
Právě oblečení a módní doplňky jsou totiž populárními a vyhledávanými druhy fanouškovského zboží. Dokazuje to i fakt, že na ně často sází i další lovebrandy na trhu, u nás například Lidl, IKEA, Kofola nebo McDonald's.
Před lety se svým vlastním merchem přijel také národní železniční dopravce. Nejen do vlaku si můžete v online FanShopu Českých drah pořídit vychytávky pro cestování a kempování, hračky, knížky nebo omalovánky pro děti, zápisníky, hrnečky, sluchátka, flešky nebo kravatové spony ve tvaru lokomotiv, ručníky i stylové ponožky, které vám na cestách budou ladit se vzorem potahů sedaček.
Zdroje: Zásilkovna, České dráhy, Kupi