Není to tak dávno, co po velkých přípravách Meghan Markle ukázala světu první produkt své firmy American Riviera Orchard, kterým byl obyčejný domácí jahodový džem. Tentokrát se Meghan dostala na další úroveň, přinesla totiž na trh psí sušenky. Uspěje tentokrát, nebo od lidí zase sklidí posměch?
Meghan Markle se rozhodla rozšířit sortiment své firmy American Riviera Orchard a zdá se, že si posměšky lidí v minulosti k srdci nevzala. Její džem byl ohromný propadák, bývalá herečka se však nevzdává. Tentokrát přišla na trh se psími sušenkami, které nejdříve rozeslala svým přátelům, aby se o ně podělili na sociálních sítích a vzbudili tak pozornost potencionálních zákazníků. A to se rozhodně povedlo.
Když Meghan Markle slibovala, že přijde s něčím jedinečným, nejspíš nikoho nenapadlo, že to bude džem. Reakce veřejnosti na sebe tehdy nenechala dlouho čekat a lidé si začali dělat z Meghan legraci. Moc tomu nepomohl ani fakt, že o džemy nebyl příliš velký zájem. Všechny zajímalo spíš všechno okolo – třeba to, jak se Meghan hodlá uživit prodejem marmelád.
Meghan Markle opět nahrála lidem, kteří ji nemají příliš v lásce, ačkoliv nejspíš i ti čekali, že nyní přijde s něčím zajímavějším než s jahodovým džemem. To by se ale spletli. Meghan se rozhodla svou nabídku rozšířit o psí sušenky. Ačkoliv si možná myslíte, že se jedná o vtip, tak vás vyvedeme z omylu. Meghan už dózy plné domácích sušenek rozeslala svým přátelům, kteří její firmu opět označovali na sociálních sítích.
Meghan Markle své produkty prezentuje jako limitované edice, na svém webu je k prodeji ale zatím nenabízí. Pravděpodobně se tak snaží v lidech vyvolat pocit nedostupnosti produktu. Jenže jak se zdá, moc lidí se zatím nachytat nenechalo.
Není žádným tajemstvím, že je Meghan zvyklá na luxusní život. Už předtím, než potkala prince Harryho, byla poměrně úspěšnou americkou herečkou. V královské rodině se jí však pochopitelně dařilo mnohem víc. A jelikož už Meghan s královskou rodinou nemá až tolik společného, snaží se uživit svým vlastním podnikáním. Jenže je to jedno fiasko za druhým. V loňském roce s Meghan a Harrym ukončila spolupráci dokonce i společnost Spotify, protože údajně neplnili své povinnosti.
Pokud byste měli zájem o Meghanin džem nebo třeba psí pamlsky, objednání zboží bude pravděpodobně náročnější než složit maturitní zkoušku. Webové stránky i sociální sítě Meghaniny nové společnosti totiž působí přinejmenším tajemně, takže se zde zákazník vlastně nic nedozví, a to ani o nabízených produktech. Musíte se přidat na čekací listinu, ačkoliv vlastně ani netušíte, na co přesně čekáte.
Zdroj: Independent, Page Six