Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec pokračuje v expanzi na českém trhu. 8. června 2024 slavnostně otevře již svou 70. prodejnu, a to v Karlových Varech. Zákazníci se mohou těšit na 6 000 kvalitních výrobků ve 14 kategoriích za bezkonkurenční ceny. Více než 1 500 položek tu pořídíte za méně než 25 Kč a průměrná cena produktu nepřesahuje 50 Kč.
Obyvatelé lázeňského města se dočkají pestré nabídky Action na ploše 713 m2. Obchod se nachází na ulici Stará Kysibelská blízko hlavní silnice E48 a disponuje dostatečným počtem parkovacích míst. Zákazníky zde obslouží tým 20 zaměstnanců, a to každý den od 8 do 20 hodin.
„Jsme velmi rádi, že můžeme představit novou prodejnu i zákazníkům v Karlových Varech. Naši přítomnost v České republice budeme posilovat i nadále, protože unikátní koncept Action chce okusit stále více českých zákazníků,“ říká Boyko Tchakarov, ředitel Action pro ČR. Celkově řetězec provozuje přes 2 500 poboček po Evropě a přímo zaměstnává více než 70 000 lidí, z toho 1 200 v Česku.
Action si je vědom své odpovědnosti vůči životnímu prostředí. Proto klade důraz na udržitelnost a podporu oběhového hospodářství. Až 94 % dřevěných a 100 % bavlněných výrobků v jeho prodejnách pochází z udržitelných zdrojů. Cílem je mít do roku 2024 certifikáty původu u všech dřevěných produktů.
Na českém diskontním trhu se Action potýká s konkurencí v podobě řetězce Pepco, který provozuje již 301 prodejen po celé ČR. Pepco láká zákazníky na široký sortiment oblečení, bytových doplňků a dalšího zboží za příznivé ceny. Každý týden přidává 250 novinek.
Nově se chystá vstoupit na český trh také řetězec Dealz ze stejné skupiny jako Pepco. Dealz nabízí potraviny, drogerii, výrobky pro domácnost i hračky za diskontní ceny. Jeho příchod by měl přinést ještě ostřejší cenovou konkurenci a větší výběr pro zákazníky vyhledávající levné nákupy.
Diskontní řetězce jako Action, Pepco, KiK, Tedi nebo NKD hrají klíčovou roli v českém maloobchodě. Díky kombinaci nízkých cen a neustále se obměňujícího sortimentu uspokojují potřeby širokého spektra zákazníků a jejich popularita tak u českých spotřebitelů stále roste.
Zdroj: Kupi, Action, Pepco, KiK