Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Nový diskontní řetězec Dealz míří do Česka, přinese tvrdou konkurenci pro Action, KiK a Pepco

OleksSH / Shutterstock.com

V České republice se schyluje k příchodu nového hráče na poli diskontních prodejen. Mezinárodní řetězec Dealz, který patří do stejné skupiny jako oblíbené Pepco, se chystá expandovat do dvou zemí střední Evropy a Česko je jednou z nich. Pro zákazníky to znamená ještě větší výběr a ostřejší cenovou konkurenci.

Přečtěte si také

Zapečené noky se smetanou: 20minutový oběd z pekáčku, který stačí šoupnout do trouby. Zkuste je s masem i bez

Co je Dealz a co nabízí?

Dealz je diskontní řetězec prodejen, který se zaměřuje na široký sortiment zboží za příznivé ceny. V jeho nabídce najdete:

  • Potraviny a nápoje
  • Drogerii a kosmetiku
  • Výrobky pro domácnost
  • Hračky a sezónní zboží
  • Knihy, CD a dekorace

Součástí sortimentu jsou i produkty známých značek, ovšem za nižší ceny než v běžných drogeriích či supermarketech. Dealz se tak řadí po bok úspěšných konceptů jako Pepco, Action nebo KiK.

Expanze do Česka

O chystaném vstupu Dealzu na slovenský a český trh svědčí dle webu Aktuality.sk hned několik indicií:

  • V polských prodejnách se začaly objevovat české a slovenské popisy na obalech u mnoha produktů.
  • Na některém zboží se vedle polských zlotých objevují i ceny v eurech a českých korunách.
  • Podobnou přípravu jsme mohli vidět i u řetězce Action před oznámením jeho příchodu k nám.

Ačkoliv zatím nejsou známy přesné detaily ohledně lokací a načasování otevření prvních prodejen, dá se očekávat, že Dealz začne s expanzí ve větších městech a nákupních centrech. Cílem bude vybudovat dostatečně hustou síť, aby se vyplatily i marketingové kampaně.

Inspirace úspěchem Pepca a Action

Dealz pravděpodobně povzbudily vynikající výsledky sesterského řetězce Pepco v Česku. Pepco má v ČR již 301 prodejen. A motivací je také nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action, který tento týden otevřel 69. prodejnu v České republice. Dealzu by mohl na tento úspěch navázat.

Co to znamená pro zákazníky?

Příchod Dealzu na český trh by měl přinést:

  • Ještě větší konkurenci a tlak na nízké ceny
  • Širší výběr levného zboží pro zákazníky, kteří vyhledávají levné nákupy
  • Dostupnost specifických produktů známých ze zahraničí

Je však třeba počítat i s tím, že extrémně nízké ceny mohou jít na úkor kvality některého zboží. Rozšíření diskontních řetězců každopádně dává českým spotřebitelům do rukou další možnosti, jak výhodně nakoupit vše potřebné na jednom místě. Nezbývá než si počkat, kdy a kde se první prodejny Dealz u nás objeví.

Zdroj: Aktuality.sk, Pepco, Action