Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Nejluxusnější ulice Česka hlásí plno! Prodejen s luxusními značkami je v Pařížské již padesát

Samo451 / Shutterstock.com

Asi nejdiskutovanější a zároveň nejluxusnější ulice v Česku oznámila plnou obsazenost. Ve všech padesáti prostorech se zabydlely high-end značky, za kterými sem jezdí převážně turisti.

Přečtěte si také

Zapomeňte na svařák! Zahřejte se horkými drinky z čaje, čokolády i džusu

Pařížská je plná

Ve střední Evropě se z hlediska množství luxusních retailových značek drží na vrcholu – řeč je o Pařížské ulici, kam se sjíždí lidé z celého světa, aby si nakoupili prémiové zboží.

Některé značky marně usilují o umístění v Pařížské, což je nyní, zdá se, nemožné. Zkrátka už tu není místo. Podobná situace se týká asi dvaceti nejznámějších a nejsledovanějších nákupních tříd v Evropě.

Poslední místa zaplnil Polo Ralph Loren nebo Jimmy Choo

Ke konci minulého roku zbývalo pět volných míst, která se bleskově zaplnila. Nejrychlejší byl Polo Ralph Loren, Jimmy Choo, Rado (prodejce hodinek), Zadig & Voltaire nebo MooRER.

Místo pro nové prodejny

Zvýšená poptávka po nových místech zapříčinila vznik projektů, v rámci kterých započne výstavba další plochy pro nové poptávající. Vznikne tak dohromady dalších 3 400 metrů čtverečních pro nové obchody. Konec dostavby je naplánován na konec tohoto roku.

„Trendem nejvýznamnějších světových luxusních značek je budovat dominantní prodejny, které dobře reprezentují velikost a sílu značky a dokážou zákazníkům nabídnout celou šíři sortimentu a dobrý zážitek z návštěvy a nakupování. Do této strategie perfektně zapadají projekty Fairmont Golden Prague i Pařížská 25, které budou nabízet nejkvalitnější a nejmodernější retailové prostory na trhu v různých velikostech, aby uspokojily poptávku. Jsem přesvědčen, že dokončení těchto dvou významných projektů bude mít zásadní dopad na zatraktivnění celé Pařížské ulice,“ vysvětluje v tiskové zprávě Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield.

Minoli / Shutterstock.com

Růst tržeb luxusního retailového trhu za loňský rok

Meziroční růst byl celkem 8,1 procenta, což je slušný výsledek. I z toho důvodu se Pařížská ulice udržela v žebříčku 20 nejluxusnějších tříd v Evropě. Česká republika, a zejména její hlavní město Praha, se stala nejvyhledávanější destinací pro luxusní maloobchod ve střední a východní Evropě. Pražská hlavní nákupní třída, především proslulá Pařížská ulice, se pyšní více než 50 luxusními a prémiovými značkami, z nichž většina zde má své přímé zastoupení.

Světoznámé módní domy jako Louis Vuitton, Dior, Gucci, Hermès, Chanel či Prada si vybraly Prahu pro své největší obchody v regionu. Žádné jiné město ve střední Evropě se nemůže pochlubit tak širokým výběrem luxusních značek a jejich přímým zastoupením na jednom místě. Praha se tak stává skutečnou mekkou módy a luxusu, přitahující náročné zákazníky z celého světa, kteří zde nacházejí to nejlepší z prestižních módních kolekcí v jedinečné atmosféře historického centra města. Pro zajímavost, za metr čtvereční se v Pařížské platí nájem přes 5 500 Kč.

Zdroj: MAM, Kupi