Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

McDonald's zvětšuje své hamburgery, zatímco KFC prodává vlastní parfémy

KFC

Fastfoodový gigant McDonald's se rozhodl inovovat své ikonické hamburgery a zvětšit jejich velikost. Mezitím jejich rival KFC přichází s neobvyklým marketingovým tahem – vlastní řadou parfémů s vůní grilovaného kuřete. Pojďte se s námi podívat na tyto zajímavé novinky blíže.

Přečtěte si také

Hebe otevře v ČR další prodejny, Rossmann boduje Avonem a dm šlape do sociálních sítí

Větší a šťavnatější hamburgery v McDonald's

Oblíbený řetězec McDonald's oznámil, že v reakci na zpětnou vazbu od zákazníků zvětší velikost svých burgerů. Týmy po celém světě pracují na uvedení většího a sytějšího burgeru, jak prozradil finanční ředitel značky Ian Borden. „Tento burger otestujeme na několika trzích ještě letos, abychom zajistili, že bude atraktivní pro různé země, než jej rozšíříme po celém světě,“ uvedl finanční ředitel značky Ian Borden pro Fox Business.

Nově by měly být hamburgery o 20 % větší a budou obsahovat více masa. Cílem je nabídnout zákazníkům ještě lepší chuťový zážitek a uspokojit jejich touhu po vydatnějším burgeru.

„Projekt je teprve v přípravě a zaměřuje se na možné uvedení většího produktu. Podrobnosti v tuto chvíli neznáme, na testovací trhy by však mohl dorazit na konci letošního roku,” sdělil redakci Kupi Jan Nevola z externí komunikace McDonald's Česko.

McDonald's věří, že tento krok povede k větší spokojenosti zákazníků a posílení jejich loajality.

McDonald's

Po úspěchu na zahraničních trzích dorazil do Česka nový burger, který by měl vyzkoušet každý pravý milovník kuřecího. McCrispy se zařazuje po bok dalších legendárních produktů jako je Big Mac nebo McNuggets. Největší světová síť restaurací tak reaguje na stále větší poptávku zákazníků po kuřecím masu, vysvětluje marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup: „Obliba kuřecího stále roste, a to i v Česku. 4 z 10 objednaných burgerů je v tuto chvíli právě s tímto druhem proteinu. McCrispy se stává globální ikonou naší nabídky po celém světě a nemůžeme se dočkat, až si získá srdce i našich zákazníků.“

Domácí hamburger
Čas přípravy: 1 hod 30 min Obtížnost: Snadný

Domácí hamburger

Pojďte si s námi připravit skvělý domácí hamburger, který si jistě zamilujete. Příprava je poměrně jednoduchá, takže to zvládne i úplný začátečník.

Domácí hamburger
Hamburgerové bulky
Čas přípravy: 2 hod 30 min Obtížnost: Střední

Hamburgerové bulky

Domácí hamburgerové bulky chutnají jako něco mezi obyčejnými houskami a sladkými brioškami. Jsou jemné, nadýchané a vláčné. A můžete si je dát také s máslem a marmeládou k snídani. Recept vystačí na 8 až 10 bulek a na středně velkou bulku budete potřebovat 90 až 100 gramů těsta.

Hamburgerové bulky

KFC a vlastní řada parfémů

Konkurenční řetězec KFC se vydal zcela odlišným směrem. Překvapil uvedením vlastní limitované edice parfémů s vůní grilovaného kuřete. Parfémy nesou název Eau de BBQ a mají evokovat nezaměnitelnou chuť a vůni grilovaných specialit KFC.

Neobvyklý produkt je určen pro skalní fanoušky KFC, kteří si chtějí vychutnat vůni svého oblíbeného jídla i mimo restauraci. Parfémy jsou k dispozici exkluzivně v internetovém obchodě KFC ve Velké Británii. Limitovaná edice vůně je dodávána ve 100ml lahvičce a je k dispozici za 11 liber, přičemž 100 % výtěžku jde do Nadace KFC, která podporuje místní organizace po celé zemi, které umožňují mladým lidem využít svůj potenciál a budovat pozitivní budoucnost. 

Jedná se o originální marketingový tah, který má za cíl zvýšit povědomí o značce a vyvolat zájem u zákazníků.

Slawomir Fajer / Shutterstock.com

Oba fastfoodové řetězce se snaží zaujmout zákazníky inovacemi – McDonald's sází na osvědčenou klasiku v podobě větších burgerů, zatímco KFC experimentuje s netradičními produkty, jako jsou parfémy s vůní kuřete. Uvidíme, který přístup se ukáže jako úspěšnější v boji o přízeň zákazníků na vysoce konkurenčním trhu s rychlým občerstvením.

Zdroj: Kupi, Foxi business, Food & Wine, KFC