Zahraniční hvězdy se rozhodly, že začnou podnikat ve zcela jiném odvětví, než jim bylo doposud známo. Ačkoliv si je většina z nás umí představit jen na filmovém plátně nebo na hudebním pódiu, často se z nich stávají i úspěšní obchodníci. A české celebrity rozhodně nezaostávají! V čem se rozhodly podnikat?
Spousta zahraničních, ale i domácích hereček, herců, zpěváků a zpěvaček se rozhodla založit si vlastní značku. Často se jedná oděvy nebo kosmetiku. Cílí ale i na něco docela jiného a zároveň dostupného.
Někteří se totiž pustili do výroby a prodeje vlastní značky alkoholu, se kterou chtějí udělat díru do světa. A jedno je jisté. Dokázali si tím získat většinu fanoušků na svou stranu, protože ti mají pocit, že když to vymyslel jejich idol, bude to dobré.
Se svou vlastní značkou na trh přišla vévodkyně ze Sussexu Meghan Markle, manželka britského prince Harryho. Ta se pustila do výroby a prodeje džemů značky American Riviera Orchard.
Výjimkou nejsou ani parfémy světových hvězd. Pro svou vlastní vůni se rozhodla Madonna, Beyoncé, Jennifer Lopez, Britney Spears nebo také Agáta Hanychová. Ta v roce 2023 začala spolupracovat se společností Parfen, díky které následně vydala dva parfémy. Hanychová navíc v těchto dnech pouští do prodeje svoji privátní značku kosmetiky.
A podnikat v oblasti kosmetiky se rozhodla i barbadoská kráska Rihanna, která v roce 2017 vymyslela vlastní značku Fenty Beauty. Chtěla tak uspokojit běžné potřeby žen a zároveň poskytnout kosmetiku, která by byla kvalitní a cenově dostupná.
I americký herec George Clooney se pustil do podnikání. A při zemi se rozhodně nedržel. Svým fanouškům před nedávnou dobou představil zbrusu novou značku tequily Casamigos, kterou založil spolu se svými dvěma kamarády.
Není však jediný a založit si něco vlastního chtěl i fotbalista David Beckam. Ten spojil své síly se známou značkou Haig Club, která posléze vymyslela novou lihovinu označenou názvem Haig Club Clubman.
Americká herečka Drew Barrymore se pustila do produkce vína. Jak o sobě herečka prozradila, sama si zakládá na kvalitním a dobrém vínu, kterého se jí často nedostávalo. Její víno z Kalifornie získalo dokonce řadu ocenění.
Pro své vlastní víno se rozhodl i americký herec a idol žen Leondardo DiCaprio, který se snaží produkovat víno a šampaňské, a to ekologicky udržitelným způsobem. Chce tím ušetřit životní prostředí a zajistit udržitelný cyklus výroby.
Z českých celebrit se do podnikání pustil i herec Karel Roden, který se svým kamarádem vinařem Tomášem Vicanem vymyslel nový projekt.
Na lahvi jeho vína je znázorněn zámek Skrýšov, který Karel Roden vlastní. Jednu láhev můžete zakoupit za přibližně 400 korun.
Zdroje: The Guardian, Kupi