Nákupní portál Heureka.cz již po patnácté předal ocenění v rámci soutěže ShopRoku. Ceny byly rozděleny mezi e-shopy, které se na základě hodnocení odborné poroty i zákazníků řadí mezi ty nejlepší a nejosvědčenější na trhu. Prestižní titul Nejoblíbenější e-shop získala Alza, speciální poctu si pak odnesla česká hračkárna Hugo chodí bos.
Heureka.cz již po patnácté vyhlásila výsledky populární soutěže ShopRoku. Titul Nejoblíbenější e-shop si tento rok odnesla Alza.cz. Speciální ocenění připadlo české hračkárně Hugo chodí bos.
O výsledcích rozhodla jak odborná porota, tak sami zákazníci. Co se týče udržitelnosti, zabodoval e-shop Elis design. V rámci kategorie Visa Special Award, určené pro e-shopy zapojené do platformy Heureka Marketplace, se nejvíce dařilo Mall.cz. Za vysokou kvalitu služeb byl oceněn Knihobot.cz.
„Soutěž ShopRoku už 15 let v řadě oceňuje e-shopy, které nabízejí zákazníkům nejlepší služby. Za ty roky se některé e-shopy v naší anketě umisťují opakovaně na nejvyšších příčkách, ty by měly sloužit jako inspirace ostatním. Téměř každý rok ale objevíme i méně známý e-shop, který je často úzce specializován na konkrétní zboží, a o to pečlivěji budují svou základnu zákazníků, o kterou poté pečují,“ řekl David Chmelař, generální ředitel Heureka Group.
V hlasování o Cenu popularity mohou všichni internetoví uživatelé odevzdat své hlasy, přičemž každý má možnost podpořit až tři různé e-shopy. Tento rok se titulem může pochlubit Alza, která převzala štafetu po minulém vítězi, e-shopu Lidl. V rámci specifických kategorií se na první místa dostaly obchody jako Cityzenwear.cz nabízející módu a doplňky nebo Ruzovyslon specializující se na erotické zboží.
Dalším prestižním oceněním je Cena kvality, která se uděluje na základě pozitivních zkušeností a recenzí od zákazníků. Třetí rok po sobě zvítězil online antikvariát Knihobot.cz. Mezi další oceněné patří Mironet, prodejce výpočetní a telekomunikačni techniky, a obchod Motora specializovaný na auto-moto zboží.
Kategorie ocenění pro e-shopy s udržitelným přístupem k podnikání vyhlásila své vítěze již po třetí. „Z e-shopů, které obdržely náš certifikát Udržitelný e-shop, byli vybráni tři finalisti. Mezi top 3 se letos zařadil online obchod Purity Vision s nabídkou fair trade kosmetiky a bio potravin, dále online tržiště Scuk s farmářskými produkty, a vítězem se stala firma Elis Design, která produkuje montessori hračky a dřevěný nábytek pro dětské pokoje,“ uvedl Chmelař.
Speciální ocenění Visa Special Award pro online tržiště letos získal Mall.cz. Toto ocenění si vyměnil s předchozím držitelem, portálem Eldum.cz. Dalším finalistou soutěže byl OnlineShop.cz.
Heureka ocenila také e-shopy, které se vyznačují nejen kvalitními službami, ale i výrazným příběhem nebo sociálním přesahem.
Zdroj: Shoproku, Mediaguru