Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Möbelix chce být IN: Řetězec bojuje o zákazníky novou identitou, Jysk a IKEA sníženými cenami

Nomad_Soul / Shutterstock.com

Rakouská značka Möbelix, která patří pod skupinu XXXLutz, představila začátkem března novou komunikační strategii. Chce v ní navázat větší emoční vztah se svými zákazníky a nábytek i doplňky nevnímat jen jako nástroj pro uspokojení praktických potřeb, ale hlavně jako prostředek pro vyjádření osobního vkusu, životního stylu a identity. V konkurenčním boji ale nezahálí ani další nábytkářští velikáni, mnozí z nich například snižují své ceny. Jaké novinky ohlásil Möbelix, Jysk nebo IKEA?

Přečtěte si také

Nejhorší zlozvyky zákazníků: Jí nezaplacené zboží a stříkají si deodoranty. Supermarkety to radši přehlíží

Nový Möbelix? INspirativní, INovativní, INdividuální

S novou marketingovou kampaní a komunikací sází nábytkářská značka na podporu osobitého životního stylu každého svého zákazníka. Aneb „kvalitním a INovativním designem chce Möbelix zákazníky INspirovat k vytvoření domova, který je skutečně INdividuální.“ Fyzické objekty by tak měly sloužit nejen k užitku, ale také odrážet emoce a individualitu každého vlastníka. To vše samozřejmě při zachování důrazu na kvalitu a udržitelnost.

„Buďte IN není jen o pouhém prodeji, ale o vytvoření emocionálního vztahu mezi zákazníkem a značkou,“ uvedl v tiskovém vyjádření Marek Šulc, marketingový manažer Möbelix pro Českou republiku a Slovensko a dále dodal: „Rádi bychom ukázali, že nábytek není jen o praktickém využití prostoru, ale také o vyjádření osobnosti a vkusu svého majitele. Protože právě váš domov je místem, kde můžete být sami sebou a jeho vybavením a uspořádáním vyjádřit své pravé já.“

Nová komunikace se pod heslem „Buďte IN“ přenese do letáků Möbelixu, online komunikace, televizních a rozhlasových kampaní, do příspěvků na sociálních sítích i vizuálu prodejen po celé republice.

Möbelix

Jysk rozšiřuje zboží se stabilně nízkou cenou

Řetězec Jysk se zase rozhodl stát první volbou zákazníků v oblasti vybavení domácností díky garantovaným nízkým cenám. V rámci konceptu Denně nízká cena zaručuje u vybraných výrobků z kategorií nábytek, textil, dekorace i doplňky stejně nízkou cenu kdykoliv, nezávisle na akčních letácích a sezónních výprodejích.

Od nového roku rozšířil Jysk portfolio výrobků s označením Denně nízká cena na 1600 artiklů (tvoří již 45 % celé nabídky), zároveň u 900 z nich ještě snížil cenu. Například oblíbenou knihovnu HORNES tak nově koupíte za 700 Kč namísto původních 850 Kč a skládací stůl KULESKOG, který předtím stál 1750 Kč, dokonce jen za 950 Kč.

„Jsme si vědomi toho, že v důsledku současné ekonomické situace kladou zákazníci ještě větší důraz na cenu, než tomu bylo v nedávné minulosti. A právě proto jsme rozšířili náš koncept Denně nízká cena na daleko větší množství produktů. Zákazníci tak u každého takto označeného zboží mají vždy jistotu, že nakupují výhodně a nemusí čekat na akční nabídku,“ uvedl Martin Liška, obchodní ředitel pro JYSK Česká republika.

IKEA dál zlevňuje oblíbené položky a zavádí Šťastné pátky

Být cenově nejdostupnější se na českém trhu snaží také IKEA. Poté, co loni na podzim dlouhodobě zlevnila přes polovinu svého sortimentu, pokračuje od února se snižováním cen u dalších více než 350 výrobků, v průměru o více než 20 %. Nechybí mezi nimi ani oblíbené pohovky FRIHETEN nebo výrobky z nejprodávanějších sérií MALM, LACK, EKET nebo KORKEN.

l i g h t p o e t / Shutterstock.com

„Jde o největší a zdaleka nejvýraznější snížení cen sortimentu IKEA, jaké jsem kdy osobně zažil. Být pro naše zákazníky cenově co nejdostupnější zůstává naší dlouhodobou prioritou,vysvětlil David McCabe, generální ředitel IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Kromě toho spustil řetězec až do léta tzv. Šťastné pátky. Od 9. 2. do 30. 6. 2024 si může každý člen IKEA Family v pátek skočit do obchodního domu pochutnat na všech hlavních jídlech v restauraci za polovinu běžné ceny a nakoupit vybrané výrobky a doplňky levněji o 20–⁠⁠⁠50 %.

Zdroj: Möbelix , Jysk, IKEA