Už žádné kompromisy mezi zábavou a jídlem, hlásá Carrefour, který ve spolupráci se streamovací službou Netflix zavádí ve Francii novinku. Tento inovativní projekt, který má do konce roku pokrýt celou Francii, umožňuje zákazníkům supermarketů Carrefour získat předplatné Netflixu za zvýhodněnou cenu a současně nabízí slevy na všechny nabízené produkty.
Tradice spojení jídla a sledování filmů či seriálů, symbolizovaná popcornem v kině, se tak dostává do nové dimenze. Společnosti Netflix a Carrefour se rozhodly tento trend rozšířit a nabídnout zákazníkům možnost pořídit předplatné Netflixu přímo v hypermarketech, s tím, že získají slevu na všechny produkty, od pečiva až po kosmetiku.
Pilotní fáze tohoto speciálního předplatného bude zahájena v prodejnách Carrefour v Rouenu a Bordeaux, s plánem rozšíření do 108 obchodů po celé Francii. Předplatné Netflixu ve verzi Standard s reklamou bude dostupné za 5,99 eur, přibližně 150 Kč, bez dlouhodobého závazku. Navíc zákazníci získají desetiprocentní slevu na celý sortiment, který zahrnuje šest tisíc potravinových a kosmetických výrobků, s možností bezplatného doručení domů při nákupu za minimálně 60 eur.
Laurent Uguen z Netflixu vyjádřil naději, že toto partnerství přivede k jejich audiovizuálnímu obsahu ještě více diváků. Kromě toho bude v deseti vybraných prodejnách Carrefour k dispozici i reklamní zboží včetně figurín, triček, hrnků, tašek a plakátů z oblíbených seriálů Netflixu, jako jsou Stranger Things nebo Bridgertonovi.
„Programem Carrefour Plus ve spolupráci se společností Netflix chceme našim zákazníkům pomoci, aby nedělali kompromis mezi zábavou a jídlem,“ uvedla Caroline Dassié, výkonná ředitelka Carrefouru.
Carrefour, který působí ve více než čtyřiceti zemích s více než čtrnácti tisíci prodejnami, se také vrací do Česka prostřednictvím spolupráce se sítí JIP Východočeská, která má prodejny v několika českých městech. Tento krok umožní českým zákazníkům přístup k sortimentu francouzského supermarketu po letech absence na českém trhu.
Zdroje: about.netflix.com, lefigaro.fr