Součástí prestiže významných módních a kosmetických společností byly vždy modelové a modelky reprezentující dané značky. Jejich tváře zdobí billboardy, magazíny i reklamní letáky. Moderní doba přinesla mnoho změn a ne všechny jsou většinovou společností přijímány pozitivně. Digitální svět ovlivnil některé značky natolik, že se odvrací od tradiční propagace. Patří mezi ně i přední světová kosmetická značka, která vyměnila živé modelky za digitální.
Společnost Maybelline New York se proslavila zejména svými řasenkami, které prodává ve více než 120 zemích. Své portfolio nejprodávanějších řasenek rozšířila o produkt natolik speciální, že ho údajně může oživit pouze digitální avatar.
Produktem je řasenka Falsies Surreal Extensions, která bude představena digitální modelkou jménem May, a to po boku globální ambasadorky Maybelline Gigi Hadid. Vše bude možné sledovat v nadcházející kampani, která spojuje skutečný a virtuální svět.
Kupte se slevou Tekutá rtěnka Superstay Matte Ink Maybelline.
Stále více značek láká spotřebitele do metaverse, tedy virtuálního světa, kde máme možnost se bavit, komunikovat a zkoušet nové věci stejně jako ve fyzickém prostoru, jen z pohodlí domova. V metaverse se pohybujeme prostřednictvím svého avatara, tedy svého virtuálního já. V tomto případě si vaše digitální verze může vyzkoušet kosmetiku. Minulý rok se Maybelline spojil s Ready Player Me, přední platformou avatarů napříč hrami pro metaverse, aby svým zákaznicím poskytl pět bezplatných vzhledů make-upu, které lze na avatarovi vyzkoušet během pár sekund.
Maybelline není žádným průkopníkem v tomto stylu prodeje, ale spíše se připojuje k trendu, který se rozmáhá napříč celým trhem. V metaverse je možné nakoupit širokou škálu produktů od mnoha známých společností, jako je Nike nebo luxusní značka Burberry.
Chystaná řasenka Falsies Surreal Extensions má být skutečným esem v rukávu. Lze ji nosit až 24 hodin a měla by poskytnout viditelnou proměnu řas. Je v ní využita hybridní technologie dlouhých a krátkých vláken. V kombinaci s šroubovicovým kartáčkem s dlouhými, zatočenými štětinami řasenka dokáže prodloužit řasy až o 36 % a výrazně podpořit také jejich objem.
Shivani Shah, viceprezidentka Global Brand Experience společnosti Maybelline New York, uvedla: „Když řasenka přináší transformaci tak surrealistickou, jako je tato, je zapotřebí něco stejně surrealistického, aby ji představila. V tom přichází May. Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše portfolio Falsies s pomocí našeho prvního avatara, který oživuje surrealistický vzhled prodlužování řas a technologie nové generace zábavným a nečekaným způsobem.“
Kampaň je plánovaná na letošní květen. V očích společnosti jde o klíčový měsíc, ve kterém bude představena celá škála virtuálních produktů, které je možné nakupovat právě v metaverse. Známé značky se od minulého roku snaží intenzivně dobývat virtuální svět metaverse a investují do toho kromě úsilí i velké množství prostředků. I když je zájem o tento alternativní virtuální svět zatím malý, značky do něj vkládají velké naděje a tuší, že je potřeba co nejdříve využít jeho potenciál.
Podle The Influencer Marketing Factory sleduje 58 % lidí alespoň jednoho virtuálního influencera a 35 % si zakoupilo produkt, který některý z těchto influencerů propagoval. Značky se tak snaží stále více cílit na mladou generaci, u které je nejvyšší pravděpodobnost, že budou prostřednictvím metaverse nakupovat.