Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Popeyes, Signorvino či pizza Rossopomodoro. Jaké nové značky míří do České republiky?

RossHelen / Shutterstock.com

Jenom za loňský rok přišlo na český trh 38 nových značek – a i letos se očekává příchod mnoha dalších. Kterým se u nás zatím daří nejvíce a na které nováčky se můžeme těšit tento rok?

Přečtěte si také

BILLA, Lidl, Penny... Kde najdete nejlepší slevy na vánoční pečení? Akční letáky týdne od 20. 11. do 26. 11.

Které značky přišly do Česka v roce 2022?

V loňském roce zavítalo do České republiky celkem 38 značek. Jedná se o srovnatelný počet s rokem 2021, předchozí roky jich přibyla zhruba polovina.

Mezi nejprestižnější nové značky na našem trhu patří módní brandy Balenciaga a Chanel, kterým se daří především v proslulé Pařížské ulici v Praze. Ze segmentu módy je doplňují také značky Maje, Sandro či American Vintage, Buzz zaměřující se na obuv či sportovní brandy Sport Vision a iFlow.

Na domácí trh loni přišli také prodejci nábytku MinottiStosa Cucine či kuchyňského vybavení Tefal. Opomenout nelze ani první certifikovanou prodejnu LEGO. A co se pohostinství týče, nově mohou zákazníci zavítat do kavárny L'Or Café či si dopřát sladké donuty z brandu Donut Worry Be Happy.

NDAB Creativity / Shutterstock.com

Nové značky v České republice v roce 2023

Také v letošním roce se očekává, že do České republiky dorazí nové značky. Již nyní je jistotou americký řetězec rychlého občerstvení Popeyes, zaměřující se především na smažená kuřata. Otevřít chce u nás letos hned několik poboček, zatím nicméně není jisté, kolik jich bude a v jakých městech se objeví.

Nečekejte na fast food – připravte si ho doma

Obdobně se do tuzemska chystá také řetězec italských restaurací Rossopomodoro, který nabízí typické italské těstoviny i čerstvou pizzu. Svoji první pobočku plánuje otevřít v pražském centru Palladium. V podobném duchu k nám pak také míří italská značka Signorvino, která nabízí italské pokrmy a kvalitní víno.

Velké značky láká Praha i obchodní centra

Pro mezinárodní značky je Česká republika poměrně populárním trhem, oblibě se u nich těší především Praha. „V regionu střední a východní Evropy je vstupní branou pro značky již tradičně právě Česká republika, a to díky své kupní síle a přetrvávající oblibě Prahy ze strany zahraničních návštěvníků, kteří tvoří zásadní zdroj maloobchodních příjmů,“ vysvětlil Jan Kotrbáček ze společnosti Cushman & Wakefield.

Dopřejte si večer se špetkou luxusu

Kromě již zmíněné Pařížské ulice se letos počítá i s rozšířením nabídky obchodních center – v Praze konkrétně o multifunkční centrum Masaryčkarozšíření OC Letňany. Brno pak na letošní rok plánuje otevření obchodní galerie Šumavská tower a zahájení projektu Dornych, na němž by mohlo vzniknout nové obchodní a multifunkční centrum.