Czech News Center výrazně redukuje portfolio tištěných časopisů. Jedná se o magazíny Maminka, F.O.O.D., Dieta, Moje zdraví nebo Moje psychologie. Jejich obsah bude dostupný i příští rok, ale pouze v digitální podobě. Vydavatelství se tak rozhodlo v souvislosti s novou strategií, ve které hraje hlavní roli digitální obsah.
Digitální verze dostávají přednost ve většině vydavatelství. Nyní se tento trend naplno projevil i v portfoliu titulů Czech News Center. Výsledkem má být moderní, personalizovaný obsah, který bude lépe plnit požadavky čtenářů.
„Zahájili jsme reorganizaci celého velkého newsroomu, který má na starost právě lifestyle obsah. V kontextu tzv. digital-first vize budeme v rámci CNC první redakce, která už nebude mít tradiční složení, ale bude fungovat v mikrotýmech. Odvíjí se to od záměru fungovat více pro-uživatelsky, tak abychom nabídli čtenářům co nejkvalitnější obsah, a to tou nejvhodnější cestou. Ať už se jedná o webový content, obsah na sociálních sítích, nebo třeba videotvorbu,“ popisuje Anna Netušilová, šéfeditorka nového newsroomu.
Nový koncept zahrnuje jak webové články, tak příspěvky na sociálních sítích. A kromě psané formy plánuje Czech News Center prosazovat i videoobsah, který je moderní, interaktivní a může fungovat napříč různými platformami. Navíc se už osvědčil u úspěšných projektů, jako jsou F.O.O.D. piknik nebo Buď fit s Dietou.
Změny letos na podzim proběhly také ve vydavatelství Burda. K těm nejzajímavějším patří změna šéfredaktorky magazínu Elle. Valentinu Nízkou po třech letech působení střídá Thea Kučerová, která přichází z redakce magazínu PročNe Hospodářských novin. Jak ovlivní podobu prestižního titulu, zatím nevíme. Jisté ale je, že tato novinářka patří k mladé generaci, která zná nejnovější trendy a propojuje žurnalistiku s marketingem i dalšími obory.