Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Nákupy během živého vysílání? dm drogerie spouští novou službu

Tupungato / Shutterstock.com

Většina drogerií a parfumerií už má svoje internetové obchody. V dm drogerii ale můžete nyní nakupovat i během živého vysílání. Stačí být členem věrnostního programu, stáhnout si mobilní aplikaci Moje dm a nepropásnout některý z příštích termínů. Jak to celé funguje a nabízejí podobnou službu i další řetězce?

Přečtěte si také

Polévka je grunt! Uvařte si „tekuté zlato“, které dodá tělu sílu bojovat proti bacilům

Nákupy nové generace

Těšit se můžete na odborné poradenství a zajímavosti ze světa drogeriekosmetiky. To vše by vám mělo zpříjemnit a zpestřit nákupní zážitek. Moderátorkou live streamů je Lenka Binterová a mezi hosty se objeví jak vyhlášení odborníci, tak známí influenceři. Chybět mezi nimi nebude například Karol Rejmontová ze Skincare s Karol.

„Nakupování na různých digitálních kanálech a během živých přenosů se stává stále silnějším trendem. Živá vysílání jsou navíc skvělým způsobem, jak napřímo komunikovat se zákazníky. Ti se totiž v reálném čase mohou ptát na konkrétní věci, které je zajímají,“ popisuje manažer komunikace dm drogerie v ČR Jiří Peroutka.

Hodnotné informace i odměny za sledování

Řetězec plánuje živě vysílat dvakrát měsíčně, zpravidla ve středu od 18 hodin. Trvat mají přibližně půl hodiny a zákazníkům slibují edukaci i interaktivní zábavu. Nejnověji se můžete těšit na pleťová séra nebo představení produktů z řady dmBio. A to není všechno. Pokud si přenos pustíte, automaticky získáte až 50násobek bodů. Uplatnit je pak můžete jak online, tak v kamenných prodejnách, a to do sedmi dnů.

Thanakorn.P / Shutterstock.com

Živé vysílání testuje i německý Lidl

U nás jsou nákupy během živého vysílání novinkou. V zahraničí už ale běžně fungují a těší se velké oblibě. Například řetězec Lidl v Německu už dříve streamoval kuchařské show a od letošního června přibyla i spolupráce se značkou sportovního vybavení Mistral nebo online degustace vín.