Výrobce Milky Mondelez se po desítkách let rozhodl pro úpravu receptury. Oblíbená čokoláda má nyní být ještě jemnější. Na to upozorňuje i nový obal, redesign loga a dalších symbolů značky. Podrobnosti se zákazníci dozví díky celosvětové kampani, která bude probíhat až do konce října. V čem je nová Milka lepší? A chystá podobné kroky i konkurence?
Nová receptury Milky slibuje 33 % kakaa, které navíc pochází z ekologického zemědělství. Je tedy označeno jako „Cocoa Life“. A stejně tak si výrobce zakládá na původu mléka, které by mělo být 100% alpské. Lahodnou chuť pak ještě zvýrazní modernější oblé tvary čokolády.
„Kvalita, udržitelnost a výrazná viditelnost mají zaujmout spotřebitele, a právě to je naším cílem,“ vysvětluje Viktória Uzsáková, marketingová manažerka čokolády Milka.
Dalších úprav se dočká i kravička Lila a alpské pohoří. Oba symboly budou výraznější a uvidíme je nejen na obalu, ale také na samotné tabulce. Naopak nezaměnitelnou fialovou barvu výrobce měnit neplánuje.
Změnu doprovází kampaň Renovation, jejíž součástí jsou online i offline komunikační aktivity. Všechny mají společné heslo „Jemnější než Milka“ a zahrnují klasické televizní spoty i posty na sociálních sítích, influencery nebo interaktivní reklamu v pražské MHD. Přestože jde o lokální verzi světové kampaně, je velmi nápaditá a myslí na českého spotřebitele. Stojí za ní agentura Ogilvy One.
Kupte se slevou Čokoláda Milka.
Svoje populární produkty právě teď inovuje například McDonald's. Konkrétně jde o wrapy ze stálé nabídky. Stávající varianty přejmenuje a vylepší italskými chutěmi nebo pálivými papričkami. Další dva wrapy vzniknou zcela nově a budou inspirovaného balkánskou a asijskou kuchyní.