Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Největší proměna Milky za posledních 25 let

Pavlovska Yevheniia / Shutterstock.com

Výrobce Milky Mondelez se po desítkách let rozhodl pro úpravu receptury. Oblíbená čokoláda má nyní být ještě jemnější. Na to upozorňuje i nový obal, redesign loga a dalších symbolů značky. Podrobnosti se zákazníci dozví díky celosvětové kampani, která bude probíhat až do konce října. V čem je nová Milka lepší? A chystá podobné kroky i konkurence?

Přečtěte si také

Prudce návykové! Křupavé domácí brambůrky uděláte jen ze 3 surovin a jde to i bez smažení

Šetrná k přírodě s vyšším podílem kakaa

Nová receptury Milky slibuje 33 % kakaa, které navíc pochází z ekologického zemědělství. Je tedy označeno jako „Cocoa Life“. A stejně tak si výrobce zakládá na původu mléka, které by mělo být 100% alpské. Lahodnou chuť pak ještě zvýrazní modernější oblé tvary čokolády.

„Kvalita, udržitelnost a výrazná viditelnost mají zaujmout spotřebitele, a právě to je naším cílem,“ vysvětluje Viktória Uzsáková, marketingová manažerka čokolády Milka.

Dalších úprav se dočká i kravička Lila a alpské pohoří. Oba symboly budou výraznější a uvidíme je nejen na obalu, ale také na samotné tabulce. Naopak nezaměnitelnou fialovou barvu výrobce měnit neplánuje.

Davide Rigon / Shutterstock.com

Ochutnávky, influenceři i netradiční venkovní reklama

Změnu doprovází kampaň Renovation, jejíž součástí jsou online i offline komunikační aktivity. Všechny mají společné heslo „Jemnější než Milka“ a zahrnují klasické televizní spoty i posty na sociálních sítích, influencery nebo interaktivní reklamu v pražské MHD. Přestože jde o lokální verzi světové kampaně, je velmi nápaditá a myslí na českého spotřebitele. Stojí za ní agentura Ogilvy One.

Kde ji právě teď koupíte v akci?

Novinky chystají i další známé značky

Svoje populární produkty právě teď inovuje například McDonald's. Konkrétně jde o wrapy ze stálé nabídky. Stávající varianty přejmenuje a vylepší italskými chutěmi nebo pálivými papričkami. Další dva wrapy vzniknou zcela nově a budou inspirovaného balkánskou a asijskou kuchyní.