Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Obchody stahují z prodeje hladkou mouku Babiččina volba, která může obsahovat úlomky dřeva

Canva/Kupi.cz

Obchody Albert, Billa a Globus stahují z prodeje hladkou pšeničnou mouku Babiččina volba od výrobce GoodMills Česko, s. r. o. Některá balení mohla obsahovat úlomky dřeva z dřevěné součásti zásobníku, který byl mechanicky poškozený. Výrobky můžete vracet v místě zakoupení.

Co v článku najdete

Přečtěte si také

Jak nahradit vajíčka v kuchyni? 6 nejlepších alternativ

Společnost GoodMills Česko, s. r. o., se rozhodla z preventivních důvodů stáhnout z trhu část produkce výrobku Babiččina volba – pšeničná mouka hladká T530 (balení 1 kg). Důvodem je možnost, že by některá balení mouky mohla obsahovat malé úlomky dřeva. Příčinou možného znečištění výrobku je mechanické poškození dřevěné součásti zásobníku, které odhalil důsledný systém řízení a kontroly kvality.

Stažení se týká všech balení tohoto výrobku z šarží označených DMT 31. 3., 4. 4. a 6. 4. 2023 ve mlýně Litoměřice.

Výrobek byl v prodeji pouze v obchodních řetězcích Albert, GlobusBilla. Ve všech prodejních místech byly již dotčené výrobky staženy z prodeje. Ostatní výrobní šarže nejsou touto událostí ovlivněny.

Spotřebitelům, kteří si zakoupili výrobky s některým z výše uvedených čísel šarže vyrobené ve mlýně Litoměřice, doporučujeme, aby tyto výrobky bez pečlivé kontroly či prosetí nekonzumovali a kontaktovali výrobce na lince týmu péče o zákazníky, a to na e-mailu recall@goodmills.cz nebo na telefonním čísle 800 226 688.

Goodmills

Dotčené šarže lze zjistit z kódu umístěného na horní hraně spotřebitelského obalu (viz obrázek výše). Pokud datum minimální trvanlivosti (DMT) odpovídá 31. 03. 2023, 04. 04 .2023 nebo 06. 04. 2023 a jako výrobní závod je uveden mlýn Litoměřice, pak se jedná o postiženou šarži.

„Omlouváme se všem našim spotřebitelům za nepříjemnosti, které jim tato situace mohla způsobit, a děkujeme za přízeň,“ omluvil se na oficiálních stránkách výrobce.