Řetězec Globus rozšířil své portfolio o novou vlastní značku jídel s názvem FRESH ’N’ GO. Reaguje tak na rostoucí poptávku po rychlých, přesto zdravých a kvalitních pokrmech, které si zákazníci mohou snadno připravit, případně je rovnou konzumovat. Co všechno nová značka zahrnuje a jaké podobné řady produktů na trhu najdete?
Zavítáte-li v hypermarketech Globus do sekce Zdravý svět, v chladicích regálech tam narazíte na nové výrobky označené logem FRESH ’N’ GO.
Ty jsou určené pro všechny, kteří si čas od času chtějí usnadnit práci s přípravou snídaně, svačiny, oběda či večeře nebo je zkrátka baví ochutnávat nové alternativní potraviny. Řada totiž zahrnuje i veganské a vegetariánské pokrmy.
Myšlenkou značky je nabídnout poctivá hotová jídla či polotovary s originální recepturou, které respektují nejrůznější výživové směry, jsou cenově dostupné a současně u nich zákazníci nemusí slevovat ze svých nároků na kvalitu a čerstvost použitých surovin.
Prodej výrobků nové značky Globus odstartoval především veganskou řadou polotovarů zahrnující například alternativu oblíbeného řízku Cordon Bleu, dále zeleninový řízek, veganskou variantu ryby, falafel, veganské nugetky, případně řízek na pšeničné bázi v klasickém trojobalu nebo křupavých kukuřičných lupíncích. Další potraviny budou postupně přibývat.
Jak řetězec zmínil ve své tiskové zprávě, během tohoto roku plánuje představit na 100 výrobků FRESH ’N’ GO. Chybět nebudou obědy z čerstvých surovin, snídaně, svačiny ani nápoje. „Rádi bychom našim zákazníkům díky Globus FRESH ’N’ GO ušetřili čas při přípravě kvalitní stravy. Již první reakce na nové potraviny jsou více než povzbuzující. Nyní, v začátku prodeje, je zájem o předpřipravená jídla této značky značný,“ přiblížila zavedení nové značky Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus.
Obdobný koncept představil řetězec Albert již v roce 2018, kdy s heslem „Vyber si a můžeš jí(s)t!“ zařadil mezi sortiment chutné a rychlé občerstvení z čerstvých a kvalitních surovin vlastní značky Albert Fresh Bistro. V rámci řady mohou zákazníci vybírat ze zeleninových salátů, polévek, baget, sendvičů, hlavních chodů, jogurtů, ovoce i vegetariánských wrapů.
Kupte se slevou Salát s tuňákem a křepelčím vejcem Albert Fresh Bistro.
„Fresh Bistro představuje chutná, zdravá jídla založená na kvalitních a čerstvých surovinách. Vzhledem k rostoucí časové vytíženosti pozorujeme zájem zákazníků o kvalitní stravování a hledání alternativ v podobě lehkých jídel vyrobených z čerstvých surovin. Produkty Fresh Bistra jsou tak skvělou volbou a čerstvou inspirací,“ popsala koncept při uvedení Monika Ryšavá, manažerka pro privátní značky obchodů Albert.
Tip: Širokou databázi produktů řady Albert Fresh Bistro najdete i na Kupi.cz. Vybraná jídla si můžete uložit do seznamu oblíbených, a jakmile se objeví v akci, dostanete upozornění.
Že jsou tzv. „to go“ jídla, která stačí jen vzít a jíst, případně ohřát, velice populární, dokazují i další obchody, které již nějakou dobu podobný sortiment pod vlastními značkami nabízí. Kromě Globusu a Albertu se jedná například o supermarkety a hypermarkety BILLA, kde najdete kvalitní potraviny s logem BILLA Easy. Jedná se o pokrmy, které mají zákazníkům zjednodušit práci v kuchyni a ušetřit čas s přípravou. Vybírat můžete z hotových jídel, salátů, polévek, sendvičů a baget nebo předvařené zeleniny.
Vlastní rychlá jídla se rozhodly nabízet i prodejny Sklizeno. V rámci značky Navařeno připravují kvalitní polotovary a (skoro) hotová jídla (polévky, omáčky, saláty, hlavní chody, hummusy), na kterých se podílí šéfkuchař Richard Fuchs, jenž se dlouhodobě věnuje gastronomii na vysoké úrovni a má zkušenosti z několika michelinských restaurací.