Od poloviny června je v plném provozu prodejna NKD v OC Šestka. Jedná se tak už o jejich jedenáctou pobočku v Česku a druhou přímo v Praze. Nakoupit zde můžete nejen módu, ale také bytové doplňky, dekorace, domácí spotřebiče a nejrůznější vychytávky pro celou rodinu.
Německá společnost NKD má celkem 2 000 obchodů, nejčastěji v malých a středních městech v Německu, ale také v Rakousku, Itálii, Slovinsku, Chorvatsku a České republice. Počet obchodů stále roste a expandovat chce NKD i do dalších zemí. S přibližně 8 500 zaměstnanci je tak jedním z předních maloobchodníků s oděvy ve střední Evropě.
Svou nabídkou zboží a cenovou politikou je obchod podobný prodejnám Kik či Pepco a s rostoucím počtem poboček se stává jejich velkým konkurentem. Určitě má ale ještě co dohánět.
Stejně jako konkurence, ani NKD u nás zatím nenabízí nákupy přes e-shop. Ten je však v provozu od roku 2007 v Německu, Rakousku a Itálii. Zákazníci NKD tak mohou nakupovat také online a vyzvedávat své objednávky v nedalekém obchodě pomocí Click & Collect, nebo si je nechat doručit přímo do svých domovů.
Počet zákazníků NKD v Česku rychle roste. Obchod láká především na široký a vysoce kvalitní sortiment za příznivé ceny, přičemž cílí zejména na ženy ve věku 30 až 64 let, které nakupují pro svou rodinu.
NKD nabízí dámské, pánské i dětské či kojenecké oblečení a na své si zde přijdou i teenageři. Vybrat si zde můžete z klasické módy na běžné nošení, trendových kousků pro zvláštní příležitosti ale i funkčního sportovního oblečení nebo nejrůznějších módních doplňků.
Sortiment zahrnuje také vybavení domácnosti, jako jsou ručníky, utěrky, stylové povlečení, elektrické spotřebiče a další. Nechybí ani sezónní dekorativní předměty, a to vše za velmi rozumnou cenu.
NKD má v Praze sice teprve svou druhou pobočku, ale díky strategickému umístění má velkou návštěvnost. Podle projektového manažera pro expanzi v Česku, Jense Gransee, jsou pro NKD hlavní výhody obchodního centra Šestka perfektní dopravní spojení, moderní infrastruktura a profesionální vedení.
„Rozhodující pro nás však byla také vyvážená směs obchodů a místní nabídka zážitkových služeb pro celou rodinu. Našim cílem je samozřejmě naplnit potřeby zejména lokálních zákazníků a přilákat širokou veřejnost ochotnou nakupovat u nás pravidelně a co nejčastěji,“ uvedl Jans Gransee.